Promocje
Piżama Vanilla 3549 Dusty Pink
Piżama Vanilla 3549 Dusty Pink
307,00 zł 245,60 zł
Szlafrok Rebelle
Szlafrok Rebelle
225,00 zł 180,00 zł
Koszulka nocna Dalia Ophelia
Koszulka nocna Dalia Ophelia
209,00 zł 167,20 zł
Koszulka nocna Dalia Irene
Koszulka nocna Dalia Irene
150,00 zł 120,00 zł
Koszulka Dalia TANGO
Koszulka Dalia TANGO
174,00 zł 139,20 zł
Koszulka Dalia Sara
Koszulka Dalia Sara
215,00 zł 172,00 zł
Koszulka Dalia EMERALD
Koszulka Dalia EMERALD
187,00 zł 149,60 zł
Koszulka Dalia STACY
Koszulka Dalia STACY
217,00 zł 173,60 zł
Piżamka Vanilla top + szorty 3710
Piżamka Vanilla top + szorty 3710
247,00 zł 197,60 zł
Szlafrok Unikat Fatina
Szlafrok Unikat Fatina
150,00 zł 120,00 zł
Szlafrok Vanilla 3540 Dusty Pink
Szlafrok Vanilla 3540 Dusty Pink
305,00 zł 244,00 zł
szt.
Piżamka Vanilla 3502 Jasny niebieski
Piżamka Vanilla 3502 Jasny niebieski
235,00 zł 188,00 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?
Zwroty i Reklamacje

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem. Prosimy wyślij przesyłkę pod poniższy adres:

BRAFIA – ZWROT

ul. Kolejowa 36A 

62-510 Konin 

  • Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier, najlepiej zabezpieczyć również folią, a dopiero następnie skleić taśmą).
  • Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  • Zwrot płatności odbywa się przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

WYMIANA

  • Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni poprzez e-mail (info@brafia.pl) w celu sprawdzenia czy dostępny jest towar na wymianę zwracanego produktu. Produkt do wymiany należy odesłać do 14 dni od dostarczenia produktu. Przekroczenie terminów może być podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  • Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu z informacją na jaki towar ma być produkt wymieniony
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.

 

Reklamacje

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.

2. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać reklamowany Towar wraz z formularzem reklamacji.

Reklamowany Towar należy przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki.

4. Z uwagi na kwestie zdrowia i bezpieczeństwa produkty odzieżowe przedkładane do reklamacji, które były już noszone muszą być wyprane (zgodnie z zaleceniami producenta umieszczonymi na metce) i czyste.

 

Zwrot należności

1. Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 dni w przypadku:
a) odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta.
b) odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku uznania reklamacji.

2. Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy:
a) w przypadku zapłaty przelewem bankowym, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego.
b) w przypadku zapłaty z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayU, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego.

 

Formularz Zwrotu:

Imię:
Nazwisko:
Ulica:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Adres e-mail:
Twój numer zamówienia:______________________
 
 
Jeżeli dokonałeś płatności przelewem bankowym, uzupełnij nr konta, na który zostaną zwrócone środki.
___________________________________________________________________________
Numer konta bankowego musi składać się z 26 cyfr, proszę dokładnie sprawdzić wpisany numer.
W przypadku dokonania płatności przez system PayU zwrot zostanie dokonany za pośrednictwem serwisu.
 
 
Wypisz produkty, które chcesz zwrócić:
1.__________________________________________________________________________
2.__________________________________________________________________________
3.__________________________________________________________________________
4.__________________________________________________________________________
5.__________________________________________________________________________
 
 
Adres zwrotu towaru:

 

Salon BRAFIA

ul.Kolejowa 36A 

62-510 Konin 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl