Zwroty i Reklamacje

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem. Prosimy wyślij przesyłkę pod poniższy adres:

BRAFIA – ZWROT

ul. Kolejowa 36A 

62-510 Konin 

  • Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier, najlepiej zabezpieczyć również folią, a dopiero następnie skleić taśmą).
  • Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  • Zwrot płatności odbywa się przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

WYMIANA

  • Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni poprzez e-mail (info@brafia.pl) w celu sprawdzenia czy dostępny jest towar na wymianę zwracanego produktu. Produkt do wymiany należy odesłać do 14 dni od dostarczenia produktu. Przekroczenie terminów może być podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  • Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu z informacją na jaki towar ma być produkt wymieniony
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.


Reklamacje

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.

2. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać reklamowany Towar wraz z formularzem reklamacji.

Reklamowany Towar należy przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki.

4. Z uwagi na kwestie zdrowia i bezpieczeństwa produkty odzieżowe przedkładane do reklamacji, które były już noszone muszą być wyprane (zgodnie z zaleceniami producenta umieszczonymi na metce) i czyste.

Zwrot należności

1. Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 dni w przypadku:
a) odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta.
b) odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku uznania reklamacji.

2. Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy:
a) w przypadku zapłaty przelewem bankowym, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego.
b) w przypadku zapłaty z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayU, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego.


Formularz Zwrotu:

Imię:
Nazwisko:
Ulica:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Adres e-mail:
Twój numer zamówienia:______________________
Jeżeli dokonałeś płatności przelewem bankowym, uzupełnij nr konta, na który zostaną zwrócone środki.
___________________________________________________________________________
Numer konta bankowego musi składać się z 26 cyfr, proszę dokładnie sprawdzić wpisany numer.
W przypadku dokonania płatności przez system PayU zwrot zostanie dokonany za pośrednictwem serwisu.
Wypisz produkty, które chcesz zwrócić:
1.__________________________________________________________________________
2.__________________________________________________________________________
3.__________________________________________________________________________
4.__________________________________________________________________________
5.__________________________________________________________________________

Adres zwrotu towaru:

Salon BRAFIA

ul.Kolejowa 36A 

62-510 Konin 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl